stage - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van jarno suijlekom - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van jarno suijlekom - WaarBenJij.nu

stage

Door: jarno

Blijf op de hoogte en volg jarno

07 September 2014 | Nederland, Wieringerwerf

Het is weer zondag avond. Ben gearriveerd op mijn stage adres. Heb het goed naar mijn zin en hebben werk genoeg te doen.

  • 29 September 2014 - 14:04

    Aukje Van Dreumel (Prinsentuin College):

    Hoi Jarno,
    Ik heb je site gevonden! Maar je moet hem wel wat beter bij gaan houden hoor! Minimaal 1x per week moet je er wel wat op zetten. En mag ook wel wat meer dan er nu op staat. Schrijf over het bedrijf, het werk dat je doet, fam Bink en leuke dingen die je meemaakt.

    Succes en veel plezier nog!

    grt Aukje van Dreumel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wieringerwerf

Mijn eerste reis

met de auto naar wieringerwerf.

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

stage

28 September 2014

stage

21 September 2014

stage

14 September 2014

stage

07 September 2014

stage
jarno

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 2110

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 17 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: